Safari en labor afdeling

15 maart 2020 - Mombassa, Kenia

Jambo,

De safari was super leuk! We hebben van de big five er 4 gespot. De olifant, de buffel, de jachtluipaard en de leeuw hebben we gespot. De neushoorn kan je in Kenia helaas niet zien want die is hier niet. Voor de rest hebben we nog heel veel dieren gespot. Ik heb verschillende foto’s van de safari op mijn blog gezet.

Maandag na de safari moesten we weer gewoon naar stage. Deze week heb ik op de afdeling labor gestaan. Hier vinden alle bevalling plaats. Deze week heb ik 12 bevallingen gezien. Zelf heb ik ook een bevalling mogen begeleiden van het begin tot eind (onder supervisie natuurlijk). Zelf vond ik deze afdeling wel leuk omdat je hier de hele dag bezig bent.

Vrijdag hebben we jammer genoeg van school te horen gekregen dat ze wilde dat alle buitenland stagiaires terug keren naar Nederland. Uiteindelijk hebben we met de 5 meiden van mijn klas er voor gekozen dat we de stage gaan afbreken en terug komen naar huis vanwege corona. Dit vinden we allemaal heel erg jammer. We hebben namelijk nog niet het idee dat we hier klaar zijn. Alleen dit lijkt voor nu de beste oplossing.

Na hier een mega leuke tijd te hebben gehad is het heel jammer dat we moeten gaan. Ik laat jullie nog weten hoe mijn terug reis is gegaan. En dan zie ik jullie weer in Nederland.

Asante.

groetjes,

Lotte

1. Dorine Gielen:
    15 maart 2020
    Wat een geweldige foto's en belevenissen die je hebt opgedaan, geweldig!
    jammer dat je terug moet, maar begrijpelijk! Deze ervaring nemen ze je niet meer af, lotte!
  2. Nicol Bongers:
    15 maart 2020
    Wauw Lotte, wat een mooie foto's!! Geweldig wat je daar allemaal hebt meegemaakt!! Jammer dat je terug moet komen, maar dit nemen ze je niet meer af! Goede terugreis!
  3. Karin:
    16 maart 2020
    Hele mooie foto’s Lotte! Jammer dat er te snel een einde komt aan dit avontuur, maar veilig thuis is ook weer fijn! Goede reis terug en tot snel in Méél
  4. Anita Aarts:
    20 maart 2020
    Prachtig Lotte en ook en zeer leerzame stage. Dat nemen ze allemaal niet af en weer een reden om nog eens terug te gaan Tot gauw in ons kikkerlandje. En een veilige reis.